Flere grundejere har udtrykt ønske om at få lavet en ny og større rampe (overkørsel), da de gamle mange steder er meget små.
Bestyrelsen vil gerne undersøge muligheden for at lave dette som et samlet projekt i grundejerforeningen. Ved at indhente ét samlet tilbud fra en entreprenør, kan vi forhåbentlig få en væsentlig lavere pris pr. rampe og sikre et flot, ensartet udseende på vores veje.
For at vi kan indhente konkrete priser og præsentere et realistisk forslag til afstemning på den kommende generalforsamling, har vi brug for at vide, hvem og hvor mange der er interesserede.
Giv os besked senest den [1/7]:
Svar venligst på denne besked med dit navn, husnummer og e-mail, hvis du ønsker at være med i overblikket.
Bemærk: Din tilkendegivelse er helt uforpligtende i første omgang. Den endelige beslutning om finansiering og udførelse stemmer vi om på generalforsamlingen.
Med venlig hilsen,
Bestyrelsen