nyheder

Generalforsamling 2020 – 10 september

Generalforsamling 2020 – 10 september. Reserver allerede nu datoen for næste generalforsamling. Indkaldelse kommer senere. Mvh bestyrelsen

En kommentar til “Generalforsamling 2020 – 10 september”

Ad punkt 7: NEJ, bestyrelsen vil netop IKKE slå et slag for at minimere hastigheden langs stamvejen Horsevænget – og vel også til dels Hyrdevænget. Der køres “ad helvede til.” Ingen lader til nogensinde at have hørt om vigepligt. Vi har i DK kun to former for vigepligt: Nemlig Ubetinget – Altså, at man holder tilbage for alt. Og almindelig: Altså, at man holder tilbage for alt fra højre. Det er den sidste form grundejerforeningen har valgt (for at spare penge – og i modsætning til alle moderne kvarterer/foreninger). Her spares – Men vi har en legeplads !
Vi har en forhenværende kørelærer i bestyrelsen. Han må formodes at kunne holde et opdateret foredrag om reglerne. Det vil jeg opfordre til, selv om jeg må medgive, at kun de allermest lovlydige vil deltage. Men prøv dog!

Lukket for kommentarer.